Het werd eigenlijk al langer verwacht, maar toch is het best groot nieuws: de komende twee jaar krijgen alle Macs...

Je AirPods opnieuw instellen
Je AirPods opnieuw instellen
Je kent het vast wel, heb je net een paar mooie AirPods die je met elke apparaat verbind met je AppleID en ineens werkt het niet meer zoals het was. De verbinding valt steeds weg of het lukt helemaal niet meer om je mooie AirPods te verbinden met je iPhione of je Mac. Het kan ook zijn dat ze niet worden opgeladen of je wilt een ander probleem oplossen. Als dit het geval is kun je de AirPods resetten naar fabrieksinstellingen en kun je hier lezen hoe je dat doet.
Plaats de AirPods in de case
Sluit de klep. Wacht 30 seconden en open de klep.
Ga op een iPhone, iPad of iPod touch naar Instellingen
- Ga naar 'Instellingen' > 'Bluetooth' en tik op het symbool 'i' naast de AirPods.
- Tik op 'Vergeet dit apparaat' en tik nogmaals om dit te bevestigen.
- Doe dit op al je apparaten waarmee je verbinding hebt gehad met je AirPods.
Je AirPods opnieuw instellen
Zorg dat de klep open is en houd de verbindingsknop op de achterkant van de case ongeveer 15 seconden ingedrukt totdat het statuslampje oranje knippert.
Verbind je AirPods opnieuw
Zorg dat de klep open is en plaats de AirPods dicht bij het apparaat waarmee je wilt verbinden. Volg de aanwijzingen op het scherm van het apparaat.
Meer informatie
Als het goed is heb je nu weer een perfecte verbinding met je AirPods en je apparaat. Meer informatie bij Apple zelf over de configuratie van AirPods op andere Bluetooth-apparaten. Als een van de AirPods is vervangen en je er geen verbinding mee krijgt, leest je hier meer over vervangende AirPods.
Handig nog om te weten
Wanneer je de AirPods opnieuw instelt, worden ook alle instellingen van je AirPods opnieuw ingesteld. Je kunt dan de instellingen weer aanpassen
Contact opnemen met Apple Support Ed
Lukt het allemaal niet? En heb je meer hulp nodig? Neem dan even contact op met mij dan probeer ik je de juiste weg te wijzen. Ik help je graag!
Ed's Service
|
Bereikbaar op alle werkdagen van 8:00 - 20:00 |
|
Gratis retourneren |
|
2 jaar garantie |
|
Gratis onderzoek naar defecten |
|
No Cure....No Pay |
|
Service aan huis of bedrijf |
|
Klanten geven Apple Support Ed een 9,7/10 |
Laat een reactie achter
Reacties
-
Geen verbinding met iPhone
Door:Mariska Van kooten Op 11-05-2022De AirPods blijven groen knipperen en verbinden niet met de iphone … alle stappen al gevolgd….
Beantwoord door: Ed Van der Meer Op 22-05-2024
-
1airpod kapot
Door:Saartje Feith Op 20-07-2021Hi! Mijn rechter airpod pro laadt niet meer op en is ook niet te vinden op mijn iphone. Het lijkt alsof hij geen contact maakt als ik hem in het doosje doe. ( ik heb hem ook al schoongemaakt) Nu wil ik hem graag resetten om te kijken of dit het kan oplossen. Maar nadat ik de airpods vergeet op mijn iphone en de stappen volg krijg ik niet eerst een oranje lichtje. Hij gaat direct op een wit knipperend lichtje . Is hij dan wel gereset?
Dankjewel -
Airpods geen geluid
Door:Maarten de Haas Op 08-03-2021Goedemorgen,
Ik ben inmiddels aan mijn 4e set AirPods (2x complete set vervangen, 2x een oortje: onder garantie) toe waarbij telkens hetzelfde probleem optreedt na verloop van tijd.
Wanneer de AirPods in mijn gehoorgang (normaal) zitten, is het geluid verdwenen dan wel heel in de verte op de achtergrond aanwezig. Wanneer ik de AirPods wat uit mijn gehoorgang trek hoor je het geluid beter, achter bij lange na niet op het volumeniveau (25%) waarop het zou moeten zitten.
Met welk Appledevice ik ook Connect: zelfde probleem (ook met een andere Apple ID). Resetten helpt niet. Eerder contact met Apple Support leverde 2x een omruilactie op, maar dat is dus blijkbaar niet de oplossing.
Het lijkt wel een softwareprobleem.
Andere leden in het gezin gebruiken hun eigen AirPods zonder problemen.
Heb jij enig idee?
Alvast dank voor je reactie.
Maarten de Haas
Laatste Reacties