Apple Support Ed en Kosten bij Retouneren

Indien je een product terug stuurt voor reparatie of garantie, kun je te maken krijgen met mogelijke kosten.

Het gaat hierbij om de volgende kosten:

1) De kosten voor verzending
2) De kosten voor arbeid indien er geen defect is gevonden
3) Wel defect maar buiten garantie

1) De kosten voor verzending

Ik hanteer garantie op basis van carry-in. Dit houdt in dat zowel de verzendkosten en het risico van verzending van jouw adres naar mijn vestiging voor rekening van de klant is. De kosten voor het terugsturen van een product komt voor rekening van Apple Support Ed indien:
- het een DOA product betreft
- het product verkeerd geleverd is door Apple Support Ed
- of dat het een defect binnen de garantie is.

Hierbij geldt wel dat je de aanvraag binnen 8 dagen doet na levering van een nieuw product. Je dient de kosten van verzending naar mij in eerste instantie zelf te betalen. Je krijgt dit bedrag weer teruggestort op je rekening zodra je een mail stuurt met de gemaakte kosten naar support@applesupported.nl en mits het onder de garantie bepaling valt.

Let op: Pakketten die niet voldoende gefrankeerd zijn, worden altijd door mij geweigerd.

Voor meer informatie over verzenden vanuit Belgie;
http://www.tntpostpakketservice.be/particulieren/pakketversturen/

2) De kosten voor arbeid indien er geen defect is gevonden

Indien er geen defect te vinden is, dien je testkosten te betalen.
Afhankelijk van het soort product dat je inlevert, dien je bepaalde testkosten te betalen.

Kosten van 1 of meerdere losse onderdelen
- kosten zijn 17,50 euro incl BTW
- wanneer er na een half uur geen defect is gevonden, neem ik contact op met je om te bespreken wat de vervolgstappen (en kosten) zijn
- vanaf een half uur geldt een uurtarief van 17,50 euro incl BTW

3) Defect buiten de garantie

Als je het systeem inlevert buiten de garantietermijn en er wordt een defect gevonden, dan dien je testkosten te betalen.
Deze testkosten bedragen 17,50 euro incl BTW per half uur.
Uiteraard nieuwe onderdelen komen ook voor rekening klant. Dit wordt vooraf via mail gemeld en pas na goedkeuring wordt de reparatie dan uit gevoerd.